Brøndbys markspillere har fået ny spillertrøje, men også Patrick Pentz, Thomas Mikkelsen og Jonathan Ægidius skal i nyt gear.
Brøndby har tirsdag formiddag offentliggjort klubbens nye hjemmebanetrøje, som markerer klubbens 60-års jubilæum.
På spillertrøjen er der indkapslet historiske øjeblikke og personligheder, som du kan se her.
Læs også: Endelig! Brøndbys nye hjemmebanetrøje er landet – HER er den
Det er dog ikke kun markspillere, der har fået nyt, lækkert spillertøj.
På Brøndby Shoppen er målmandstrøjerne nemlig også blevet offentliggjort, og de er valgt i to spektakulære farver; Lyseblå og Bordeaux.
Se trøjerne her:
De kan erhverves via Brøndby Shoppen her fra 649 DKK.
Ingen sponsor på maven
Brøndbys hovedsponsor Danske Spil er – ligesom i sidste sæson – ikke at finde på spillertrøjen.
– Den tomme trøje er en tydelig markering af, at pengespil skal udbydes, markedsføres og spilles med omtanke, skriver Brøndby og tilføjer:
– Den frigivne plads på maven giver mulighed for f.eks. at hylde fællesskabet omkring klubben og støtte gode formål som FodboldtrøjeFredag.
Læs også: Fodboldeksperter: Fire Superliga-profiler bør være på Brøndbys radar