Hummel og Brøndby har lanceret en såkaldt equality-trøje, som skal fungere som en inspirationskilde til positiv forandring med fokus på at omfavne vores forskelligheder og forblive tro mod sig selv.
Hummel fejrer 100-års jubilæum, og derfor har de i samarbejde med Brøndby lanceret en ny equality-trøje.
En trøje, som skal være med til at fremme diversitet og inklusion i fodboldens verden, skriver Brøndby på deres hjemmeside.
– Når vi taler om at dyrke fællesskabet i og omkring klubben, så handler det især om at være inkluderende og omfavne mangfoldighed og give plads til forskelligheder, fortæller administrerende direktør Ole Palmå i forbindelse med lanceringen af den nye trøje og tilføjer:
Læs også: CV: Kun vi ville betale prisen for Vallys – Vil holde på ham resten af karrieren
– Derfor vil vi sammen med hummel rigtig gerne være med til at sætte fokus på betydningen af at omfavne forskelligheder med den flotte Equality-trøje.
Herreholdet kommer til at bruge trøjen som opvarmningstrøje mod Hvidovre IF og Viborg FF i Superligaen, mens kvindeholdet vil bære trøjerne til opvarmning i kampene mod FC Nordsjælland og Kolding IF i Gjensidige Kvindeliga.
Trøjen produceres i et begrænset antal, og kan fås for 399.- i webshoppen og på butikken på stadion.
Køb trøjen her.
Læs også: Jesper Lindstrøms mareridtstart i Napoli fortsætter