Boozt vil fra årsskiftet være tribunesponsor i Brøndby. De har tegnet en ny tre-årig aftale, som skaber glæde i begge lejre.
Boozt har været partner i Brøndby i de seneste syv år, mens de siden 2020 har været trøjesponsor.
Nu forlænger parterne aftalen, så den skandinaviske e-handelsvirksomhed også er sponsor i de kommende tre år, men det bliver med andre forudsætninger.
Læs også: Åbent frieri: Dansk forsvarsspiller drømmer om at komme retur til BIF
Brøndby oplyser nemlig på klubbens hjemmeside, at Boozt fra den 1. januar 2026 bliver ny tribunesponsor for den østlige tribune på Brøndby Stadion.
Det betyder, at GSV-tribunen skifter navn til Boozt Tribunen.
Det markerer samtidig et farvel til trøjerne.
CEO og medstifter af Boozt, Herman Haraldsson, glæder sig over, at man er nået til enighed med Brøndby om at forlænge partnerskabet.
– Brøndby IF har en helt særlig plads hos Boozt, og vi er glade for at forlænge vores lange engagement med klubben, siger han til Brøndbys hjemmeside og tilføjer:
– Vi har været med i tykt og tyndt, fulgt holdet tæt og bakket op gennem både opture og udfordringer. Sammen har vi skabt mange gode stunder for alle i og omkring klubben, og vi ser frem til at fortsætte det stærke samarbejde med klubben, spillerne og de passionerede fans.
I Brøndby er der også glæde at spore hos administrerende direktør, Ole Palmå.
– Vi er glade for vores samarbejde med Boozt, og vi er stolte af, at de vælger at løfte partnerskabet fra trøjen til tribunen. At blive sponsor for vores østtribune er et stærkt signal om tillid til det kommercielle og sportslige projekt, vi er i gang med i Brøndby IF, siger han og uddyber:
– Vores tribuner spiller jo en helt central rolle for vores klub og vores kampdage, og det er et betydningsfuldt sted at være partner.
Læs også: Breaking: Danske Spil trækker sig som hovedsponsor i Brøndby til sommer